loading...
هنوز نمیدونم
Reza1945 بازدید : 120 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)
سلام اسم من رضا ست (خب که چی ؟)
16 سالمه(نی نیم نه؟)
بعد از یه ماه تازه یادم افتاده پست ثابت بزنم(چه عجب!)
تو این وبلاگ سعی میکنم مطالب جالب روز یا نرم افزار یا بازی کم حجم رو قرار بدم
اکثر این چیزایی رو که میزارم خودم دانلود کردم(آره جون عمت)
این چیزایی رو که میزارم اکثرا مال سایت های میهن دانلود/دانلود ها/پاتوق یو هستش البته از سایت های دیگه هم مطالب میزارم اما به ندرت(چه عجب یه بار راست گفتی!)
نظراتونو حتما تایید میکنم حتی اگر به ضررم باشه(به جز حرفای چیز دار)
تبادل لینک با همه انجام میشود(مرد و زن ودختر و پسر نداریم)
اطلاعات تکمیلی تو پرو فایلمه(صفحات جانبی)


همتونو دوست دارم بازم سر بزنید
هر سوالی داشتید بپرسید







Reza1945

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

برچسب ها پست ثابت! ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 10,723